Responder

Argumentos para impugnaciones

Argumentos para impugnaciones

Por PatryG

10/05/09, 20:08h

 

A la pregunta 92, doneu com a resposta correcte la A. Segons la definició de la UNITAT DE FORMACIÓ, a la pàgina 204 del temari de PEDAGOGIA, diu que és un conjunt d'objectius específics i operatius, continguts i activitats destinats a aprendre una petita porció de tot el que cal aprendre en un programa de formació, igualment, a la pàgina 38 del llibre, on profunditza més les unitats de formació diu que, cadascun dels apartats té sentit en la mesura que suposa un progressiu endinsament en els diferents tipus de contingut i activitat per garantir un aprenentatge global. Per tant, no es pot considerar la resposta B incorrecte, la qual cosa implica que la resposta correcte es la C (a i b són correctes), ja que a tots els apartats s'inclouen les activitats.


La pregunta 98 no es troba al temari.


A la pregunta 101, doneu com a resposta correcte la C. Indubtablement, la resposta correcte és la A, ja que és un resum i clarament inclou tots els punts referents al perfil professional del formador viari.


A la pregunta 124, doneu per bona la opció C. Jo crec que no és correcte, ja que inclou la opció B i aquesta diu que el model del tradicionalisme és positiu si mira cap al passat per millorar la situació actual. A la pàgina 29 del temari de PSICOLOGIA diu que el tradicionalisme és un punt de vista que defensa la bondat d'allò que s'ha fet en el passat i el seu mantenimet i repetició en el futur, per tant, aquest model no es pot considerar positiu.


A la pregunta 138, doneu per bona la opció C que seria el mateix que: condicionament amb càstig amb reforçament positiu i apetitiu respectivament. Jo crec, d'acord amb el que es diu a les unitats 13 i 17 del temari de PSICOLOGIA, que ni aquesta ni cap de les altres alternatives són correctes, ja que no hi ha cap condicionament que digui: “AMB CÀSTIG AMB REFORÇAMENT POSITIU”, ja que d'acord amb el llibre seria un condicionament per omissió o càstig negatiu, o un càstig amb la retirada de reforços positius o càstig refinat, i en tot cas un condicionament DE càstig i no AMB càstig, perquè tal i com explica el llibre, el càstig seria el propi condicionament.


 SUERTE  Y ÁNIMO para todos.

#1-570473

Por goya

10/05/09, 21:11h

Hola, tienes razón pero la pregunta que más puntos tiene de que la impugnen es la 101, yo creo que tendremos suerte , también quisiera saber cuanta gente de Barcelona más o menos ha impugnado esa pregunta que yo creo que serán muchos en Gerona la ha impugnado mucha gente. Yo soy de Barcelona y ya la impugné hace días.
#2-570483

Por mvf

11/05/09, 7:39h

Yo fui el lunes pasado a Barcelona a impugnar la pregunta 101 de peda,y despues tambien lo hice por correo electronico..en la pagina del servei pone la direccion de donde te tienes ke dirigir .y ahora a esperar ,no se cuanto tiempo tardaran en darnos una contestación....espero ke tengan un pokito de dignidad y no den la pregunta como valida,porke tiene migas la preguntita....esta claro ke cuanto más gente impugne mas caso nos haran.

Animo!!!

#3-570531

Por ruski

11/05/09, 18:12h

Hola a tod@s

Envio posibles formatos y argumentos para impugnar preguntas 92, 98 y 101 (esta ultima con dos posibles argumentos). Ampliar o modificar segun vuestro criterio.


COMO IMPUGNAR:


Hay que hacer dos copias y llevarlas a registro de Transit, una sellada con registro de entrada es para ti y la otra es para ellos. Tambien es posible con un mail transit@gencat.cat, yo os recomiendo hacerlo de las dos formas, por tener mas garantias y seguridad de que ha sido cursada. Tienen obligacion de dar respuesta de una forma o de otra (individual o colectiva)


Mucha Suerte.


 


....................................................................., con D.N.I ............................, amb domicili a ........................, al carrer ............ , per la present


EXPOSA :


Que estic inscrit a la convocatòria número IRP/1434/2008, de 8 de maig del curs per a l'obtenció del certificat d'aptitud de professor/a de formació viària.


Que el dia 25 d'abril em vaig presentar a l’examen d'avaluació ordinària.


Que a la pregunta número 101 de l’avaluació ordinària de Pedagogia hi ha una errada al corrector donant per correcta la resposta ¨C¨ perquè la resposta ¨A¨ es incompleta i el corrector no la considera correcta.


Que al temari de Pedagogia pàgina número 32 surten tots els punts donats a la resposta “A” si no d’una forma textual o literal, si de forma conceptual o esquemàtica.


Que aquest fet no varia de cap forma el significat general ni afecta els continguts exposats al temari.


Que “Ha de conèixer el marc institucional, normatiu i psicopedagògic en el qual s’ubica la seva tasca professional...” fa referència al punt 1 del temari;


Que “treballar amb visió de xarxa d’agents educatius que tenen una vinculació amb l’educació viària”;fa referència al punt 6


Que “planificar la tasca atenent als referents: marc institucional, normatiu, psicopedagògic, realitat social (accidentalitat i conseqüències)”; fa referència als punts 1,2 i 3.


Que s’ha de tenir present que per poder “planificar la tasca atenent la realitat social (accidentalitat i conseqüències)” primer es tindrà que ser conscient dels problemes i de les necessitats socials, si no ens seria impossible poder completar aquesta planificació.


Que “desenvolupar l’acció formativa atenent principalment a l’aprenentatge i automatització de la conducció segura i eficaç;” fa referència al punt 4


Que “avaluar els processos i els productes amb paràmetres de qualitat que fan referència a la conducció segura i eficaç”,fa referència al punt 5


Que “i reciclar-se coma professional, tant pel que fa a les qüestions directament vinculades a la normativa i al marc institucional com pel que fa a la evolució de la problemàtica social” fa referència al punt 7.


Que d’aquesta manera queden reflectits la totalitat dels continguts del temari que es demanaven a la pregunta ja sigui de forma textual, conceptual o esquemàtica i per tant d’aquesta forma la resposta “A” de la avaluació si es completa.


SOL·LICITA:


Signo la present, a .............................. a 6 de maig de 2009.


Tribunal Qualificador del Curs número IRP/1434/2008


C/ Via Laietana Nº 60.


08003 Barcelona


EXPOSA :


Que estic inscrit a la convocatòria número IRP/1434/2008, de 8 de maig del curs per a l'obtenció del certificat d'aptitud de professor/a de formació viària.


Que el dia 25 d'abril em vaig presentar a l'examen d'avaluació ordinària.


Que la pregunta número92 de l’avaluació ordinària de Pedagogia hi ha una errada al corrector donant per correcta la resposta ¨A¨ perquè la resposta ¨B¨diu que la unitat es un bloc d'activitats i el corrector no la considera correcta.


2-Nivell o situació d'entrada.


3-Desenvolupament de continguts d'informació.


4-Adquisició de destreses


5-Integració de valors i actituds.


6-Situació de sortida.


"Cadascun dels apartats té sentit en la mesura que suposa un progressiu endinsament en els diferents tipus de contingut i activitat per garantir un aprenentatge global."


Unitat didàctica (unitat de formació).


“Conjunt d’objectius específics i operatius, continguts i activitats destinats a aprendre una petita porció de tot el que cal aprendre en un programa de formació“.


SOL·LICITA:


Que la Unitat de Formació esta formada per activitats i la resposta "C" es considera correcta.


SERVEI CATALÀ DE TRÀNSIT


Tribunal Qualificador del Curs número IRP/1434/2008


C/ Via Laietana Nº 60.


08003 Barcelona


....................................................................., con D.N.I ............................, amb domicili a ........................, al carrer ............ , per la present


EXPOSA :


Que estic inscrit a la convocatòria número IRP/1434/2008, de 8 de maig del curs per a l'obtenció del certificat d'aptitud de professor/a de formació viària.


Que el dia 25 d'abril em vaig presentar a l'examen d'avaluació ordinària.


Que la pregunta número98 de l’avaluació ordinària de Pedagogia hi ha una errada al qüestionari, en el plantejament de la pregunta.



98. L’objectiu formatiu “Adquirir o modificar costums sobre el consum d’alcohol i la conducció”



SOL·LICITA:


Que la pregunta nº98 no fa referència a cap contingut del temari corresponent a Pedagogia.


Tribunal Qualificador del Curs número IRP/1434/2008


C/ Via Laietana Nº 60.


08003 Barcelona


....................................................................., con D.N.I ............................, amb domicili a ........................, al carrer ............ , per la present


EXPOSA :


Que estic inscrit a la convocatòria número IRP/1434/2008, de 8 de maig del curs per a l'obtenció del certificat d'aptitud de professor/a de formació viària.


Que el dia 25 d'abril em vaig presentar a l'examen d'avaluació ordinària.


Que la pregunta número 101 de l’avaluació ordinària de Pedagogia hi ha una errada al corrector donant per correcta la resposta ¨C¨ “Les dues opcions (a i b) son incomplertes.”


Que la resposta “C” no pot ser correcta tenint present que la paraula “incomplertes” es incorrecta per si mateixa i no apareix en cap diccionari o enciclopèdia de la llengua Catalana.


Que en tot cas la paraula correcta ha de ser “incompletes”.


Que la opció de resposta “C” té errors en la redacció en forma de faltes de ortografia.


Que suposa estar donant per correcte una resposta incorrecta.


Que la pregunta número 101 de l’avaluació ordinària de Pedagogia ha de ser donada per nul·la.


SERVEI CATALÀ DE TRÀNSIT


Tribunal Qualificador del Curs número IRP/1434/2008


C/ Via Laietana Nº 60.


08003 Barcelona


#4-570794
Responder